Regen, regen, regen en mist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen en mist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen en mist

Door: Kristie

Blijf op de hoogte en volg Kristie

02 Mei 2017 | Canada, Toronto

Jeetje, wat een regen afgelopen nacht en dag. Ook de mist was goed aanwezig. Veel gebouwen, en zelfs het gebouw voor me waren niet meer te zien. Een vreemde gewaarwording.

Vanochtend begon het nieuwe schema van het restaurant beneden. Daarbij vonden ze het leuk om het ontbijt een half uur later te starten, waardoor we moesten haasten vanochtend. Al lopend met een boterham in mijn hand zijn we naar de metro gelopen. Ook de lunch is nu afgeschaft, waardoor ik mijn boterhammen al moest smeren tijdens het ontbijt. Gelukkig is dit voor mij maar drie keer. De andere twee dagen kan ik later beginnen en daarna moet ik verhuizen.

School was prima vandaag. Ik begrijp nu wel wat mijn andere klasgenoten bedoelden met de docent. Hij is heel serieus, niet grappig en best streng. Enige voordeel wel, hij geeft goede feedback op geschreven stukken! Ik kan dr wel van leren in ieder geval. Het huiswerk is deze keer wel erg veel. Een video kijken en daar een samenvatting over schrijven en nog een artikel schrijven.

Vanmiddag heb ik daar maar een start mee gemaakt. Er was immers buiten toch niet zo veel te beleven. Omdat we nu ook elf moeten koken zijn we om half vijf naar de supermarkt gegaan om spullen te kopen voor pasta. Toen we terug kwamen wilde we direct beginnen. Alleen toen kwamen we tot de ontdekking dat je alles zelf eerst moet aanschaffen. Je moet dus zelf pannen kopen, bestek, borden, alles. We hadden besloten om dan nu maar buiten de deur te gaan eten en vanaf morgen te gaan koken. Na het eten zijn we naar een goedkope winkel gegaan, waar die andere twee alles hebben gekocht. Ik betaal ze een klein bedrag om er gebruik van te maken, omdat het voor mij slechts vier dagen zijn. Goed. Uiteindelijk hebben ze bijna alles gekocht. Alleen de pan ontbreekt nog, haha. Zo maak je toch nog wat mee.

Morgen weer school en een van de dames is jarig, dus dat gaan we vieren.

  • 03 Mei 2017 - 16:28

    Fvanvalen:

    Hoi Kristie jammer dat het niet zo mooi weer is,maar dat kom wel weer.succes met het koken maar

    det zal wel lukken liefs Opa en Oma

  • 03 Mei 2017 - 21:45

    José :

    Hoi Kristie. Tjonge wat een gedoe met dat kopen van die pannen en zo. Tja wie rekent daar nu op? Wel gezellig morgen weer een verjaardag. Wel fijn dat we zo op de hoogte blijven.

  • 07 Mei 2017 - 14:18

    Marja:

    Hoi Kristie, Herkenbaar, was bij Margreet in Aberdeen net zo. Leuk om al je verhalen te kunnen lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristie

Actief sinds 01 Maart 2017
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 3060

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 05 Juni 2017

Reis naar Canada!

Landen bezocht: