Introductietour - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu Introductietour - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu

Introductietour

Door: Kristie

Blijf op de hoogte en volg Kristie

24 April 2017 | Canada, Toronto

De eerste echte dag in Toronto. Na het ontbijt, wat trouwens beneden in het gebouw wordt genuttigd, ben ik samen met de Spaanse op zoek gegaan naar een simkaart. Helaas was mijn telefoon hiervoor niet geschikt, ik moet het dus doen met de WiFi. Rond twaalf uur zijn we richting de school gegaan voor de introductietour. Bij de metro hebben we al direct zwart gereden, omdat we het niet voor elkaar kregen. De dame achter de balie heeft ons er gewoon doorheen gelaten.

Eenmaal bij de school aangekomen, bleek dat we niet de enige waren. Er waren studenten met een nationaliteit van België, Duitsland, Zuid-Afrika, Brazilië, Korea, Frankrijk, Spanje en Japan. Erg leuk al die verschillende landen en culturen. De introductie zelf was niet echt bijzonder. Ze hebben ons langs een paar hotspots geleid, maar we zijn nergens naar binnen geweest. Aan het einde van de tour hebben we met zijn allen gegeten bij Hardrock Café, lekker, maar veel. Dit was ook op een raar tijdstip, namelijk rond half vier in de middag. We hebben dan ook niet echt avondeten gehad, ja een appel en een ijsje. Morgenochtend weer een kans om te eten!

Ik lig inmiddels al in bed, hier is het net negen uur geweest. Het is niet zozeer de jetlag denk ik, maar meer alle indrukken die je op doet!

Nog even over het eten. Tot de maand mei is het diner ook inbegrepen bij de residentie. Dat wil zeggen dat we daarna zelf aan de slag moeten. Nu kun je al vroeg in de ochtend gaan ontbijten, in de middag lunchen en in de avond dineren. In de tussenliggende tijd kun je voornamelijk fruit, koek en drinken krijgen. Goed geregeld!

Morgen is de eerste echte schooldag. Eerst moeten een nog een test maken om te kijken in welke klas je komt. Ben erg benieuwd. Ik zeg welterusten voor nu en see u next time.