Arrived! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Kristie

Blijf op de hoogte en volg Kristie

23 April 2017 | Canada, Toronto

Daar zijn we dan! Aan de andere kant van de oceaan. Het wachten op Schiphol duurde erg lang. Zelfs met het feit dat we er drie uur van tevoren waren, kon ik net op tijd mee met het vliegtuig. De vlucht viel niet tegen, lang was het wel. Uiteindelijk een uur langer er over gedaan dan gepland. Op het einde nog te maken gehad met lichte turbulentie, maar dat mocht de pret niet drukken.

Na strenge veiligheidscontroles te hebben doorstaan op het vliegveld van Toronto, mocht ik mijn backpack ophalen. Eenmaal door de schuifdeuren heen was het op zoek naar mensen van EC Toronto, de taalschool. Gelukkig vond ik die mevrouw al vrij snel die samen met een Spaanse dame op mij zat te wachten. De chauffeur, een man van zestig, bracht ons letterlijk tot voor aan de residentie. Snel ingecheckt, WiFi ingeschakeld en de kamers opgezocht. De Spaanse zit in een kamer tegenover mij. Mijn kamergenoot is een Japanse. Zij heeft ons daarnet al een aantal plaatsen, waaronder de metro laten zien. Erg handig!

Hier is het natuurlijk zes uur vroeger en dus eigenlijk nog geen tijd om te gaan slapen, maar toch ga ik dat zo maar doen. Mijn ogen houden het niet lang meer vol.

Wordt vervolgd ..

  • 23 April 2017 - 16:35

    Fvanvalen:


    hoi kristie fijn dat de reis goed is gegaan geniet er maar van.nog een fijne dag

    liefs Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristie

Actief sinds 01 Maart 2017
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3049

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 05 Juni 2017

Reis naar Canada!

Landen bezocht: