Nog twee dagen! - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu Nog twee dagen! - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van Kristie Hofman - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen!

Door: Kristie

Blijf op de hoogte en volg Kristie

20 April 2017 | Nederland, Diepenveen

Met amper 48 uur op de teller wordt het nu toch wel spannend. Al die weken heb ik nog geen last gehad van deze spanningen, maar nu komen ze toch langzaam opzetten. Om mezelf niet helemaal gek te maken, wacht ik tot morgen met het inpakken van de backpack! Vandaag de laatste papieren printen en checken of ik daadwerkelijk alles geregeld heb!

Zaterdag vlieg ik om 11.55 uur rechtstreeks naar Toronto, een vlucht van ruim acht uur. Ik ben benieuwd. Aangezien het de eerste keer is dat ik alleen vlieg en de eerste keer dat ik zo lang in een vliegtuig zit. Iets na twee uur (Canadese tijd) kom ik aan op Toronto International Airport. Later op de dag hoop ik de eerste foto's al te kunnen laten zien aan het (waarschijnlijk jaloerse) thuisfront.

Wordt vervolgd ..

• 22 April 2017 - 14:34

José:

Wat spannend en bijzonder was het vanmorgen (zaterdag 22 april). Het lukte thuis niet om in te checken, maar gelukkig ging het op Schiphol goed. Het vliegtuig was zelfs overboekt en mensen konden zich vrijwillig aanmelden om hun stoel af te staan (tegen betaling). Nu volgen we je via planefinder. Je vliegt nu boven de Atlantische Oceaan onder Groenland door. Je moet nu nog 6 uur en 23 minuten. Ben benieuwd naar je vervolg-verhaal.

• 22 April 2017 - 19:33

Meine:

We volgen jouw vlucht. Nog ruim een uur en je bent in Toronto. We zijn nieuwsgierig naar jouw eerste indrukken van Canada.

• 22 April 2017 - 22:21

Fvanvalen:

hoi kristie al in je hotel alles goed gegaan groetjes van Opa en Oma